TurPåHjul

Statusoppdateringer og mobilinnhold for nettsiden TurPåHjul

onsdag 30. oktober 2013

Databaseproblemer

Vi har databaseproblemer.  Det oppsto rundt kl. 3 i natt.  Jeg har ikke fått fikset det på morgenen, og rekker ikke å se på det før i kveld igjen.

Oppdatering 20:20: Jeg hadde tenkt å laste opp backup-databasen igjen, men det ser ut til at det er noe problemer hos webhotellet.  Jeg har en sak med kundeservice om det nå.

Oppdatering torsdag 17:30: Da er jeg i gang med dette igjen.  Det blir nok en resatt backup om det ikke fungerer snarlig.

Oppdatering 17:55: Da prøver jeg å kjøre opp backupen igjen.  Dette tar sikkert noen timer, så jeg ber dere smøre dere med tålmodighet litt til.

Oppdatering 21:15: Da er vi tilbake der vi var, men med vBulletin 3.8 installert foreløpig.  Jeg fikk nemlig et problem med oppgraderingen til 4.2.2, og måtte kjøre hele løpet på nytt, så nå tar jeg kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere

Drevet av Blogger.